미디어 플랫폼을 통한 국내 방송·미디어 콘텐츠 글로벌 유통 활성화 정책연구
가입형 OTT 플랫폼 서비스 이용자들의 광고 기반 요금제 전환의도에 관한 연구
동영상 OTT 플랫폼 사업 전략과 정책 방향전문가 델파이 분석
유료방송 플랫폼을 통한 OTT 서비스 이용의도에 관한 고찰
Knowledge stocks, government R&D, institutional factors and innovation: evidence from biotechnology patent data
ICT Infrastructure, OTT Market Growth, Economic Freedom, and International Tourism: A Cross-Country Empirical Study
OTT 서비스 성장이 방송산업의 시장성과에 미치는 영향
Digital advertising policy acceptance by out-of-home advertising firms: a combination of TAM and TOE framework
방송채널사용사업자의 시장 성과와 전략
Examining factors influencing early paid over-the-top video streaming market growth: A cross-country empirical study